Wie zijn wij

Hoe het allemaal begon:

Heyting eBusiness begon heel klein met één webshop en 50 producten, gewoon vanuit het (studenten)huis. Maar al snel begon het aantal producten en bestellingen te groeien en stond het huis van de voordeur tot de achterdeur vol met pakketjes. Toen was het tijd om te verhuizen naar een kantoorpand. Met behulp van zijn jeugdvriend en een klein team werd deze verhuizing bewerkstelligd. In dit pand was er veel meer ruimte dan thuis, maar wat gebeurt er met ruimte? Die wordt opgevuld. Al snel werd het eerste pand te klein en verhuisden we weer. Dit bleef de jaren erna zo doorgaan en inmiddels zitten we in een groot kantoorpand en een mega magazijn met maar liefst 5000m² en 15.000+ producten op voorraad.(dit begint ook alweer vol te raken). En het kleine team van de eerste verhuizing zijn inmiddels uitgegroeid tot een groot team volwaardig enthousiaste jonge, gedreven mensen. Dat groeien zetten we nog even door, maar ons doel blijft iedere dag hetzelfde: elke dag de bekende merken aanbieden voor de scherpste prijs. En daarbij staat de klant altijd centraal.

Tijdlijn

Timeline

Missie

Wij willen ons in de internet branche onderscheiden in het leveren van kwaliteit, specialiteit en service en dat met betaalbare prijzen.
Wij willen de mensen kennis laten maken met internet en dan voornamelijk het online shoppen ervan.
Wij gaan mee met de tijd en lopen het liefst voorop.
Wij zoeken naar uw behoeftes en zetten dit online.
Kortom: Wij willen ervoor zorgen dat u met een tevreden gevoel een aankoop doet, op een van onze webshops. Mocht er toch nog een misverstand ontstaan, dan zullen wij dit met u oplossen met het idee, “hoe wij zelf geholpen zouden willen worden”

Visie

Een internetbedrijf zijn waarin de klant centraal staat. Het verschil zit in onszelf zoals het begint bij jezelf, in onze houding, in onze voornemens, onze acties, in de manier waarop we met elkaar en de klanten omgaan en in onze bereidheid om u van dienst te zijn. Internetshoppen is niet meer wat het geweest is. Er komen dagelijks 30 nieuwe webshops bij, wij willen daar met onze online winkels onderscheidt in maken.

Wij willen continue werken aan het verbeteren van de kwaliteit, de teamgeest en saamhorigheid van onze onderneming, want service staat bovenaan. Zelf wil het management het voorbeeld zijn voor een team waarin iedereen zou willen werken en dat klaarstaat voor haar klanten.

Het voordeel van online winkelen:

  • Winkelen vanuit de luie stoel
  • Bezorging op woon-, werk-, vakantie- of relatieadres wereldwijd
  • Tijdsefficiëntie: snel vergelijken, 24/7 open, geen reistijden
  • Geen file’s, parkeerproblemen en parkeerkosten
  • Geen kassarijen en drukke winkelstraten
  • U kunt in een uur makkelijk ruim 60 online winkels bekijken
  • Geen verkoper met mooie praatjes en trucs om u over te halen, u kunt zelf rustig beslissen

Filosofie

Een aantal filosofische uitspraken die ons aanspreken:

“Lang nadat de prijs vergeten is, wordt kwaliteit nog herinnerd.”
(Familieleus Gucci)

“Imagination is more important than knowledge. For while knowledge defines all we currently know and understand, imagination points to all we might yet discover and create”.
(Albert Einstein)

“De klant is koning, mits deze zich koninklijk gedraagt.”
(W.J. Gerritse, ondernemer)

“In het moderne zakenleven vrezen we niet de schurk, maar de eerlijke man die weet wat hij doet.”
(Owen D. Young)

“Van hard weken is nog nooit iemand doodgegaan. Mensen sterven door verveling, psychologische conflicten en ziekten. Hoe harder jullie mensen werken, hoe gelukkiger en gezonder ze zullen zijn.”
(David Ogilvy, geb. 1911, oprichter Ogilvy & Mather)

“We mogen nooit vergeten dat het de klanten zijn die uiteindelijk bepalen hoe veel mensen er in dienst zijn en welke salarissen het bedrijf zich kan veroorloven.”
(Lord Robens, geb. 1910, National Coal Board)

“Zorg eerst dat je de naam krijgt van een creatief genie. Omring jezelf dan met partners die beter zijn dan jij. Laat het verder aan hen over.”
(David Ogilvy, geb. 1911, Ogilvy & Mather)